3 Mayıs 2015 Pazar

WhatsApp'ı sahte numara ile kullanma


Arkadaşlar yepyeni bir program sunuyorum. Bu program sayesinde kendinize sanal bir numara oluşturuyorsunuz, bu numarayı dilediğiniz gibi oluşturabilirsiniz. örnek : 0555 555 5555 gibi. Bununla bitmedi , istediğiniz numaradan istediğiniz numaraya mesaj atabilirsiniz arama yapabilirsiniz. Anlatıma geçiyorum :


İlk olarak aşağıdaki linke tıklayarak programımızı indirelim. Windows işletim sistemine tıklayarak indirin.

Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.



Next Deyip devam ediyoruz.



Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.



I agree deyip devam ediyoruz.






Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.



Install deyip kurulumu gerçekleştiriyoruz.




Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.



Yüklenmesini bekleyin.




Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.



Finish e basın.


Programın kurulumu bu kadar . Şimdi sisteme kayıt olmak için programın android versiyonunu indirmemiz lazım.

Google Play linki burda : https://play.google.com/store/apps/d...is.voxox&hl=tr


Google hesabınız yoksa direk apk yi ücretsiz bir şekilde indirmek için bu siteye girip yukarıdaki google play linkini yapıştırarak indirebilirsiniz : APK Downloader [Latest] Download Directly | Chrome Extension v3 (Evozi Official)



İster telefonunuza ister Bluestack a yükleyebilirsiniz. Ben telefonuma yükledim. Siz bluestacks a da yükleyebilirsiniz. Telefona yüklememin sebebi uygulamaya telefondan da girerek istediğiniz numarayı istediğiniz şekilde arayıp mesaj atabilirsiniz. İnternet bağlantısı olmak zorunda tabiki .. İnternete de bedava girmek için your freedom uygulamasını kullanabilirsiniz. Herneyse konumuza geri dönelim.

Telefondan google play a girip arama kısmına voxox yazdıktan sonra çıkan sonuçlarda en üsttekine tıklayın.




Yükle diyerek devam edin.



Burda indirdikten sonra yükleyecektir .








Yüklendikten sonra uygulamayı açın. Karşınıza böyle bir ekran gelecektir. Sign me Up a tıklayarak uygulamaya kayıt olalım.





Burda önemli bi nokta var arkadaşlar : burda size kayıt olurken telefon numaranızı isteyecektir hesap onayı için . Bu yüzden gerçek numaranızı girin.






Uygun şekilde doldurup Sign Up a basın.










Telefonunuza onay mesajı gelecektir. Gördüğünüz kutuya onay kodunu yazıp Verify e basın.









Evet hesabımızı açmış bulunmaktayiz.. Programı inceleyelim. Bu kısım mesajların geldiği kısım.





Burası arama yapmak için kullanılan kısım.






Burda rehberinizi gösteriyor.






Burda da durumunuzu yazabilirsiniz. Renk olarakta belirleyebilirsiniz. Online , meşgul ve uzakta gibi...






Burası ayarlar kısmı





Aynı sayfada yani MORE menüsünde aşşağıya inince SETTINGS in altında User e tıklayın.
Burda Caller ID sizin numaranız oluyor. İstediğiniz numarayı yazabilirsiniz.Türk numarası yazacaksanız 90534 şeklinde yazın. Yani numaranın başına 9 koyun. Ben kendi numaramı yazdım. Ve annemin telefonunu aradım . Bakın ;



















Bunu da kanıt olaraktan göstereyim dedim 

Çokta zor değil aslında , Sistem hakkında biraz bilgi vereyim ;

Her yeni üyeliklerde sistem otomatik olarak 1$ veriyor hesabınıza. Dilerseniz para karşılığında $ alabilirsiniz. Bunu denemedim . Ama hem bilgisayardan hemde telefondan arama yaptım ve mesaj gönderdim hiçbir sıkıntı yaşamadım. Uzun süredir bunu kullanıyordum TurkHackTeam Ailesi ile de paylaşmak istedim. Bu yöntem ile uygulamada MORE bölümünde ki Voxox number deki numarayı vatsapta ki numara yerine yazarak sahte vatsap hesabı da kurabilirsiniz. Sorun yaşarsanız konu altından sorununuzu belirtebilirsiniz veya özel mesaj atabilirsiniz. 

Related Posts

0 yorum: